Technológiák harca... De miért is?

computervspaper-300x225.jpg

Talán nem mondanék újat azzal, hogy naponta találkozunk olyan reklámokkal, hirdetésekkel, akár még kéretlen telefonhívásokkal vagy cikkekkel is, amelyek egy adott termék erősségét akarják megmutatni azzal, hogy közben a többi hasonló versenyterméket már lassan klisé szinten hozzák ellenpéldának, avagy le is húzzák azért, hogy sajátjukat jobbként tüntethessék fel. Ez azért kicsit gusztustalan és szánalmas húzás az értékesítési piac terén. Nem mellőzvén azt sem, hogy ez az adott céget is tükrözi. 

Ezért blogunk ma ezt a témát veszi górcső alá! Ugyanis ez a téma a víztisztítással, vízkezeléssel foglalkozó iparágat is érinti. Nézzük is, hogy miért  alakult ki, miért is nevezhetjük ezt technológiai harcnak és miért is etikátlan vagy jogtalan ez a viselkedés a vásárlói piacon, az adott cégek/márkák között.

A 21. században már számos fejlődésen ment keresztül a társadalom. Minden modernizálódott és sok olyan eszköz is megjelent amelyek az átlagos ember életét is megkönnyítik vagy jobbá teszik azzal, hogy nem kell vagyonokat kifizetniük. Ez a helyzet a víztisztítás területén is! Mostanra már sajnos egyre több probléma jelenik meg  ivóvizeinkben akár háztartási, akár ipari szemszögből nézzük. Jó pár évvel ezelőtt még luxus cikknek/ terméknek számított az ilyen fajta háztartási eszköz az átlagos családoknál. Pedig a tiszta, egészséges ivóvíz mindenkinek jár! Viszont az ipari fejlődéssel számosfajta víztisztítási, vízszűrési technológia létrejött  amelyeknek köszönhetően bárki megtalálhatja a számára megfelelőt. 

Nos, innen indulván mérlegeljük kicsit a szituációt! Szokták mondani ahány ember, annyiféle gondolkodás, annyiféle igény. Épp ezért ilyen szerteágazóan sokrétű a vásárlói piac, hogy minden egyes vevő és vendég  számára a legjobb terméket, szolgáltatást biztosítsa. Ez pedig egy igazán jó dolog. A probléma viszont ott kezdődik amikor az adott piacon belül a márkák, cégek egymás ellen fordulnak és csak a sajátjukat tekintik a megfelelőnek ezzel lehúzván a többit. A víztisztítás pont egy olyan ágazat, ahol nagyon sokrétű probléma adódhat és ezekre nem egy fajta eszköz, technológia adhat megoldást. Vannak helyek ahol elegendő egy egyszerű csapra szerelhető vízszűrű ahhoz, hogy tisztább legyen a víz, de vannak olyan helyzetek is ahol nem elég egy egyszerű háztartási eszköz, ennél összetettebb és komolyabb rendszer kell. Éppen ezért a legrosszabb szakmai és marketinges fogás az, ha más termékek lehúzásával, rossznak titulálásával próbáljuk sajátunkat eladni. Ez etikátlan és nem mellesleg hazugság is. Mert minden egyes víztisztítási, vízszűrési technológiának megvan az a felhasználási területe ahol a legjobbat tudja kihozni magából. Természetesen a reklám kell, hogy a márkát a céget eladjuk, de nem ezzel a megoldással. Mindenki arra törekszik, hogy a legjobbat hozza ki termékeiből illetve, hogy megtalálja azt a célközönséget akiknek az ő termékére szüksége van. 

Egy a lényeg! Legyen szó egy alacsony, olcsóbb árfekvésű vagy egy méregdrága víztisztítási eszközről a lényeget sose felejtsük el ezeknek az eszközöknek mind megvan a saját célja típustól függőn, illetve víz minőségétől függően is más és más. De a legfontosabb akkor is az, hogy segítségül legyen azok számára akiknek szükségük van rá, ezáltal jobbá és egészségesebbé tevén mindennapjaikat. Hiszen a mi mottónk is ez: ,, A tiszta víz igazi érték." 

Éppen ezért gondolkozzunk el kicsit azon mi is a fontos... a világon milliónyi kisebb-nagyobb cég próbál mindennap tenni azért, hogy jobb és jobb legyen, de a kérdés az, hogy mi a legfontosabb és hogy milyen áron?Hiszen amit mi adunk, amit mi teszünk az  tükrözi cégünket is!

images.jpg

 

A ,,Vízológia, minden ami víz" blogon megjelenő tartalom, így a cikkek, a képek, a videók, a honlap grafikája vagy bármely más tartalom, szerzői jogi védelem alatt áll.